Thursday, June 08, 2023

För svarta

Fick byxorna jag beställde häromveckan igår. De satt så gott som perfekt. Så det var ju toppen. Nu har jag med andra ord ett par anständigt tighta jeans igen. Sedan är det ju som alltid med nya svarta byxor att de är lite för svarta. De behöver användas ett tag, kanske tvättas ett par gånger för att bli lite lagom slitna och blekta. Men det kommer med tiden.

I dag har jag mest bara jobbat. Känt mig lite bättre idag faktiskt, den där förkylningen som kändes på gång igår har inte brutit ut. Så det är ju bra. Fick dock lite huvudvärk när jag var ute på promenad och emellanåt har det killat till i halsen, så helt tipptopp är man ju inte, men det kommer väl med tiden det också antar jag. Under kvällen har jag suttit med summer party-listan. 12 låtar kvar nu. Känns som att jag skulle behöva bomba på med lite hits där. Inte bara såklart, men kanske hälften av det som återstår att få in skulle behöva vara låtar med hitkänsla. Vem vet, kanske dyker det upp något kul på release radar i natt. Målet är väl hur som helst att få alla låtar på plats senast i helgen och sedan hinna få till låtordningen så jag hinner provlyssna senast nästa helg. För sedan ska den ju vara klar till midsommar.

I morse när jag vaknade upptäckte jag att lakanet gått sönder under natten. Vete sjuttsingen hur det gått till, men till har det uppenbarligen gott. När jag sedan bytte upptäckte jag att det andra också börjar på att gå sönder. Verkar onekligen bli dags att köpa lite nya lakan. Då ska jag inte köpa kuvertlakan, för de är så förbenat jobbiga att lägga i.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home