Sunday, June 04, 2023

Ond rygg och trissvinst

Sov så tungt natten till idag att jag inte hade rört mig på hela natten. Vaknade således med rejält ont i ryggen. Därefter får man väl säga att dagen tog sig när det blev en ganska lugn och vilsam söndag. Eller i och för sig, lite mer krångel blev det. När jag skulle panta burkar och flaskor visade det sig att maskinen var trasig, så det var ju typiskt när man väl kommit sig för att ta med de jäkla burkarna och flaskorna. Men därutöver en rätt vanlig och hyfsat trivsam söndag. Vann 90 spänn på triss också, som dock gick upp i rök när jag löste in det mot nya lotter. Så kan det gå.

Imorgon ska det jobbas, och utöver det inbokade jobbet fick jag nu reda på att det också ska bli möte. Så det blir full fart antar jag. Kvällsjobb kommer det bli, för mötet blir inte förrän efter intervjun och intervjun är på eftermiddagen. Jippi. Precis vad man längtat efter.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home