Thursday, July 13, 2023

Slutförd etapp

Har varit ännu en lugn dag. Har läst ut Hasse Ekman-boken. Bra på det stora hela, men kan ha en och annan synpunkt. Men det ska man ju ha när man läser den typen av böcker. Har även slutfört etapp två i projektet se om allt med Killinggänget som inleddes efter att ha läst boken om dem. Har alltså tittat igenom NileCity (obs! inte hela serien idag, tittade på ett par, tre avsnitt tidigare i veckan). Så nu blir det alltså Percy tårar härnäst. Den har jag för mig var väldigt längesedan jag såg i sin helhet så det ska bli skoj.

Har känt mig lite stel i ena armen några dagar. Som jag gjorde ett tag i slutet av förra sommaren. Antagligen något slags musarmsliknande historia. Även om hypokondrihjärnan såklart drar igång och intalar sig både det ena och det andra. Men men, får försöka vila armen så mycket det går och se till att inte belasta för mycket så får vi hoppas att det ordnar upp sig vad det lider.

Fredag igen imorgon då. Jösses så fort veckorna går. Alldeles för fort med tanke på att jag har semester.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home