Friday, July 07, 2023

Påfyllning i bokhögen

Fick ett infall och knallade ner till Spongs och köpte ett gäng sommarpockets förut. Inte för att jag saknar oläst böcker, utan för att jag kände att jag behövde något lite bladvändaraktigt för en slö eftermiddag. Något lite sådär lagom oavancerat där man inte riktigt behöver tänka utan bara kan låta sig bli underhållen.

Ägnat kvällen åt ett glas vin och att se om Monty Python and the holy grail som jag upptäckte finns på SVT Play. Håller fortfarande. Inte gjort någon större grej av att det är fredag och således nu helg. Har man semester spelar ju inte det någon större roll. Då är det ju ingen större skillnad på helg och vardag. Fast blev jäkligt sugen på en räkmacka när jag lyssande på senaste Flashback Forever, så det är inte alls omöjligt att jag kollar om de har på exempelvis Maxi imorgon. En räkmacka och en kall pilsner, det vore inte dumt alls.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home