Monday, September 18, 2023

Ny släkting just dropped

Idag hände det här sjuka: jag blev morbror.

Såg att det kommit mess om det när jag kom hem efter en intervju, så var väl eventuellt lite svårt att fokusera på skrivandet då. Men roligt. Återstår att se vad hon får för namn, de nyblivna föräldrarna har så vitt känt inte kunnat komma fram till något ännu, men jag kommer alldeles oavsett kalla henne för Tutta. Men nu får väl då kanske se till att titta in på shoppen och köpa en BIK-nalle någon av matcherna framöver.

I övrigt har det mest varit jobb under dagen. En intervju imorse, skrivande, ett par extra foton, en rewrite. Sedan var tanken en telefonare på seneftermiddagen, men där fick jag inget svar. Det var lite irriterande när det var angivet att det skulle gå bra att ringa då. Men men, får försöka igen imorgon, och drog iväg ett mail också så får vi se. Får jag bara det gjort ska det nog förhoppningsvis gå att undvika att tokstressa alldeles på slutet.

Ett par filmer under kvällen. Finns väl inte så mycket att säga om det.

Förresten, jag som har lite vaga ankistiska tendenser, borde jag som morbror se till att bli kallad farbror?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home