Monday, December 04, 2023

Produktivt i dag, tidigt i morgon

Hyfsat produktiv måndag. Fått en hel del jobb avklarat som är skönt att ha gjort. Imorgon blir det dock ytterligare jobb att ta tag i. Har ett jobb inbokat som innebär att jag måste kliva upp hemskt tidigt, så siktar på att det blir ett tidigt läggdags i kväll. Hade inte gjort något om jag lyckas komma i säng redan vid midnatt.

Har varit en kall och fin vinterdag. Gillar när det är så, men det märks att man inte riktigt vant sig vid kylan än. Blev lite kallt åt tårna när jag var ute på promenad. Är väl inte överdrivet varmt här inne heller, men det är ju för att vi inte riktigt fick till det när vi bytte tätningslist på balkongdörren i höstas. Skulle behöva fixa till det, men det är ju något man får ta när vädret tillåter. Ska ju helst inte vara kallare än 4-5 plusgrader för att klistret på listen ska fästa ordentligt, plus att det ju inte blir så skönt att ha dörren öppen när det är tio-femton minus ute.

Ett ställe där jag aldrig varit förut ska jag till i morgon. Långt ute på landet. Hade onekligen varit mer bekväm att köra till ett sådant ställe om det var sommarväglag, men det ska nog gå bra. Sådant här riktigt vinterväglag är ju ändå bekvämare att köra på än om det ligger runt nollan och har varit blött. Får se till att ta det lugnt och försiktigt bara.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home