Friday, December 08, 2006

Liten pokerframgång

Jag måset abra berätta, spelade lite poker på Martins poker precis nyss och jag gjrode en så jävla skön slow play. Fick KK på hand och gör en lite höjning, en motspelare går med. Floppen blir 7, nånting, K. Jag checkar och motståndaren betar varpå jag synar. Fjärde kortet är en sjua (jag har alltså kåk) och jag checkar igen i förhoppning om att motståndaren ska beta, vilket han också gör varpå jag återigen synar.
Sen komemr sista kortet upp (vad det var minns jag inte) och jag checkar ännu ne gång och moståndaren betar, gansak rejält den här gången, men istället för att syan så höjer jag dne här gången varpå han går all in och jag synnar. Han visar upp AA (tvåpar i ess och sjuor alltså) och jag vinner med min kåk i Kungar och sjuor.
Kändes mycket bra att vinna den potten, specieltl som det jag vann faktiskt var riktiga penagr (fick ju 20 euro när vi var på K1 så det är dom som förräntar sej).

Ikväll ska jag på hockey, hoppas man vinner där också.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home