Saturday, February 10, 2007

Kvällens deltävling

Får nog fortsätta att kalla mej familjens schlagerexpert en evcka till. Satte 4 av 5 på vilka som skulle gå vidare till andra röstnignsmogången och väl där hade jag rätt på vilka fyra som gick vidare.
Den här deltävlingen var bättre än förra veckans måset jag säga, ganska mycket bättre faktiskt. Dock blev jag lite småbesviken på The Arks låt, visst den är kompetent och så där men jag hade liksom väntat mej något mer. Låten kändes stundtals lite väl bredbent så att säga. Tycker dock inte att det faktum att den där läraren vad hon nu heter gick vidare var någon superskräll, folk i allmänhet brukar ju vara svaga för underdogs och askungesagor, sen kan man ju inte bortse ifrån att hela införprogrammet för ngåra veckor sedan i princip kretsade kring henne. Låten var helt okej måste jag säga, lät lite som Anna Ternheim light i mina öron.
Anras finns inte så mycket att säga, Kristian Luuk var stundtals lysande och han blir säkert ännu bättre ju längre tävlingen lider.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home