Wednesday, August 29, 2007

Ett nytt inlägg (äntligen)

Idag kom lite folk från Rockparty och presenterade sej under föreläsningen, alla i klassen fick också varsitt tält av dom. Hur jag ska få med mej tältet hem vet jag inte men det löser ej nog.
Igår var jag i Kalmar på nån mässa och en välkomstceremoni och sånt, det var nästan exakt likadant som 2004.
Jag har sagt det förut men dte tål att upprepas: det är värdelöst att inte ha internet!
Har förresten inte fått avtalet från tele2 än, man tycker ju att det borde komma snart så dom kan skicka modemet och allt sånt sen.
Hultsfred är sej likt men konsum är ombyggt, den ombyggnaden gillar jag inte för nu hittar jag ju ingenting inne på konsum längre.

Nu är förresten ett band klart för klubben, The Animal Five kommer spela 7/9. Känns skönt att ha det klart.

Skulle nog kunna skriva massa till men då skulle ni säkert bli uttråakde så jag slutar här för idag. Får se när jag har möjlighet att uppdatera här nästa gång.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home