Monday, August 27, 2007

Kylen brann

Sitter på ett internetkafé och skriver just nu, hittade ett rätt nära där jag bor.
Lägenheten är trevlig och så där, men dte första som hädne var att kylen gick sönder. Den började ryka och dte luktade bränt och grejer. Men dom kom och ställde en provisorisk kyl i "vardagsrummet" som jag ska ha tills jag får en ny.
Ska till skolan i Kalmar imorrn så jag återkommer förmodligen då med ett lite utförligare inlägg.
Känns skönt att internetkafét låg så nära, då kan jag ju smita ner hit om saknaden blir för stor.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Yay! Har saknat dig Nicklas. :(

7:15 PM  
Blogger Nicklas R said...

Jag förstår det, men du måste vara stark, det dröjer ännu några veckor innan jag får mitt internet (och ska jag vara ärlig så saknar jag dej och Mickis också, det suger att inte ha internet)

1:12 PM  
Blogger Nicklas R said...

och det dröjde inte alls några veckor, snarare ett par timmar. Jag blev förvånad att det gick så fort men det är underbart att det gjorde det.

4:03 PM  
Anonymous Anonymous said...

ÅH JA! internet tillbaka? :D

8:49 PM  

Post a Comment

<< Home