Wednesday, August 29, 2007

Så fantastiskt lycklig

Alltså jag måste vara världens lyckligaste människa just nu.
När jag kom hem för en stund sedan (redan här kan ni nog börja ana vad som har hänt) låg det en avi innanför dörren. Jag trodde det var böckerna jag hade beställt men det var det inte. Det hade kommit ett modem! Jag har internet igen! Jag blev så glad när jag upptäckte att det var modemet som hade kommit att jag gjorde ett glädjeskutt och glädjedansade en stund.
Lite konstigt dock att det inte fanns med något avtal men det är så kul at ha internet igen så det orkar jag inet bry mej om.

Det enda som förtar glädjen något är att antivirusprogrammet inte fattar att jag tillåter att msn tar kontakt med datorn utan att det ploppar upp en ruta där jag måste välaj tillåt unegfär 10 gånger i minuten.

Men det känns fruktansvärt härligt att ha internet igen, det har varit tufft att vara utan det.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Internet, shalalalala! Välkommen tillbaka till, hm, civilisationen? ^^

8:50 PM  
Blogger Nicklas R said...

Tack, det är skönt att vara tillbaka

10:25 PM  
Anonymous Anonymous said...

hahahahaha det värsta nicklas är att jag faktiskt tror att du gjorde den där dansen också! fjollman haha

9:42 PM  
Blogger Nicklas R said...

Det är klart att jag gjorde. Du tror väl inte att jag sitter och ljuger i bloggen?

2:24 AM  

Post a Comment

<< Home