Sunday, June 15, 2008

Som traditionen påbjuder

För att inte bryta traditionen kör vi nu nöjesduellen. Film idag.

1. "The happening" hade biopremiär i veckan. Vilka saker i naturen har skrämts bäst på bio?
Alltså ingen aning, men säkert något farligt.

2. Är du en av de miljoner svenskar som följer fotbolls-EM på tv? Finns det några sevärda sportfilmer?
Nej och knappast.

3. Vad har gjort dig glad i veckan som gått?
Festivalen så klart. Annika live, Håkan live, allt annat jag såg som var bra. Afasi & Filthys kvarlämnade mat. Att träffa Mickis. Så har jag säkert blivit glad av något mer också men det är jag på tok för trött för att komma ihåg.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

jag har hört att min existens brukar glädja folk, bara sådär... ;)

12:42 AM  
Blogger Nicklas R said...

Ja självklart, du är ju Emma

1:13 AM  

Post a Comment

<< Home