Monday, March 16, 2009

Ett måndagsinlägg

Har nog pluggat kalrt för dagen. Ska väl göra mat snart antar jag. Köpte nya makaroner idag, det märke jag helst vill ha finns inte här efterso mdet inet finns något willys i Kalmar så jag fick köpa en annan sort. Ska bli intressant att se hur den sorten är.
Måste komma ihåg att betala lite räkningar sen. Har både tv-licensen, hyran och digital tv-abonnemanget liggande och det är så träligt om det blir för mycket räkningar på samma gång. Ska nog förresten köpa utemöbler snart, känns lite som det börjar bli dags för det. Problemet är ju dock att eftersom jag inte har någon bil vet jag inte riktigt hur jag ska transportera hit dom utemöbler jag köper. Men det löser sej nog på något sätt, i värsta fall får jag väl beställa en taxi tillbaka hit när jag har varit och handlat.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home