Friday, March 06, 2009

Superfina erbjudanden

Häromdan när jag öppnade inkorgen hade jag fått ett mej lmed rubriken "jag har lagt märke till dej". Det var helt uppenbart ett reklammejl men jag tänkte att emd den rubriken var jag ju tvungen att öppna mejlet för att se vart och hur dom eventuellt hade lagt märke till mej.
Vart personen i fråga hade lagt märke till mej framgick dock inte riktigt men så här stod det i mejlet:

"Jag har lagt märke till dig och tror att jag har ett perfekt erbjudande till dig! Grattis, du har blivit utvald att få chans till detta specialerbjudande"

Specialerbjudanden kan ju vara trevliga så jag tittade igenom resten av mejlet för att se vad det var för erbjudande jag hade fått. Det jag blev erbjuden var några nummer av damernas värld, läppglans och ögonskugga, och lite längre ner fanns också ett erbjudande om "3 nummer av Åka Skidor och en nödladdare och Free Radicals -DVD".
Alltså oavsett hur och var dom lagt märke till mej så måste jag säga att dom nog har missuppfattat lite vad jag har för intressen. Så vitt jag vet är jag inte särskilt intresserad av vare sej damtidningar, smink eller skidåkning.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home