Friday, March 27, 2009

Teknikproblem leder till sängdags

Är det vara för mej det är så eller är msn jävligt svajigt just nu?
Blir utloggad typ hela tiden för tillfället. Sjukt irriterande.
Borde kanske se dte som ett tecken på att jag brode gå och lägga mej, har ju som bekant den där tentan imorrn och tänkte gå upp i hyfsad tid imorrn för att kunna plugga lite så där i sista minuten under förmiddagen. Får se om jag hinner/tar mej tid att blogga något innan jag åker iväg imorrn, det visar sej liksom. Annars återkommer jag när jag har tentat klart och är hemma igen, då har jag förhoppningsvis en liten känsla för hur dte har gått och så också. Just nu känns det som det som jag ska kunna klara den även om jag inte känner mej helt 100% säker på att jag gör det. Men lite sista minuten-pluggande imorrn för att kolla över det jag känner att jag inte riktigt har koll på så borde jag kunna klara den. Man får väl hoppas bara att man inte har så sjukt mycket oflyt att hela tentan handlar om dom delar man känner att man har lite sämre koll på.
Så för att sammanfatta inlägget lite, msn kukar (men bara för det lyckades jag så klart komma in igen nu) och därför ska jag nog gå och lägga mej nu, jag ahr tenta imorrn. Det var väl huvudpunkterna liksom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home