Thursday, March 26, 2009

Heldagspluggande

Har pluggat hela dan (eller ja, undantaget den timme det tog att åka ner till centralen för att köpa en ny period på årskortet vill säga) och har ännu inte pluggat färdigt för dagen, jag har bara tagit en paus. Tänkte fixa mat och så nu och sen plugga lite till efter att jag har ätit. Känns som jag börajr få rätt hygglig koll på grejerna nu dock, och så har jag ju dessutom hela förmiddan imorrn på mej att sista minuten-plugga så det ska nog gå bra det här.
Men nu mat som sagt, lika bra att utnyttja tiden så effektivt det går och inte sitta här och slöasa br tamssa tid på slösurfande (man kan visserligen fråga sej varför jag satte mej här överhuvudtaget men jag kände att jag behvöde kolla mejlen lite nu när jag inte gjort det på hela dan).

0 Comments:

Post a Comment

<< Home