Tuesday, April 21, 2009

Ingen deklaration, men väl en kanon-dvd

Jag har inte fått någon deklartionsblankett än och jag tror jag borde få en sån i år. Eller jag kanske inte tjänade tillräckligt mycket när jag jobbade i somras förresten. Blev osäker nu. Är nog bäst jag ringer skatteverket nån dag och kollar.

Köpte nya numret av Kalel Anka idag, man fick med en dvd med ett avsnitt av serien "Magi på Waverly Place". Den verkar fett bra. "Magi på Waverly Place" handlar tydligen om ett g'ng syskon som är trollkarlar i hemlighet, oc hdet bästa är att dte enligt texten på fodralet "resulterar i många komiska situationer". Låter ju helt fantastiskt.
Tydligen ska avsnittet på dvd:n handla om att ett av syskonen vill förtrolla en kille men råkar dricka hela drycken själv. Oklart dock varför hon vill förtrolla killen och vad det är för dryck hon råkar dricka. Ska bli spännande att se när jag tittar på det.

Visst är det förretsen, på tal om ingenting, irriterande när människor går utanför sina befogenheter utan att kolla så det är ok först?

Men nu har visst klockan blivit åtta. Det betyder att det är dags för Ugly Betty. På återseende!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home