Tuesday, April 14, 2009

Sena kommentarer

Kom precis på att det ju är två Puttebokningar som jag het glömt att kommentera. Caroline af Ugglas och The Birthday Massacre.
Caroline af Ugglas har jag svårt att kommentera riktigt då man ju inte hört något annat än dom två melodifestivalsbidrag hon haft (och det hon hade häromåret har man ju helt glömt) och jag vet liksom inet alls hur hon är live eller nånting. Men rent spontant känns det lite som en komplementbokning för att få in lite folklighet, tycker jag i alla fall.
The Birhtday Massacre kan jag inte alls kommentera eftersom jag aldrig ens hört namnet förut. Men efter att ha läst igenom bandpresentationen och tittat på videon som finns på Puttes hemsida kan jag kosntatera att det nog inte är något för mej.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home