Sunday, May 17, 2009

Kul i Hultsfred

Det var sjukt kul uppe i Hutlsfred faktiskt. Härligt att återse både stan och puben och allt sånt där. Var faktiskt så man nästan upplevde lite nostalgi när man gick där från stationen till där jag skulle sova och så till puben och efterfesten och så där.
Men förutom det trevliga i att återse Hultsfred var det även grymt kul festande. Så klart. Både på puben och på efterfesten. Dracks naturligtvis en del alkohol vilket så klart fick en del effekter. En av effekterna var exempelvis att jag har mått lite så där idag. Men det har inte varit någon direkt monstruös bakfylla utan den har väl legat på i sammanhanget ganska rimlig nivå.

Lämnade Hultsfred strax före tre i eftermiddags. Var hemma här mellan fem och halv sex och satte mej då och tittade på ESC. Lyckades faktiskt med min målsättning att undvika att få reda på resultatet, det måste jag säga att jag är rätt nöjd med. Men jag återkommer till ESC i ett senare inlägg, tycker det förtjänar ett eget inlägg faktiskt.
Sen efter att jag sett färdigt på det (runt halv nio) knallade jag iväg till Statoil och köpte tidningen och sne gjorde jag mat (blev sen mat idag, men i och med Hultsfred och i och med ESC har ju den har dan varit lite speciell rent tidsmässigt). Sen har jag inte gjort så mycket mer utan jag har legat på soffan och glott på tv fram tills att jag satte mej här.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home