Saturday, May 16, 2009

Mot Hultsfred! (om en stund)

Idag bär det alltså av mot Hultsfred en sväng. Fina gamla Hultsfred. Ska bli trevligt att komma dit och se om det är sej likt (vilket jag är rätt säker på att det är).
Kommer tillbaka hit ner imorrn. Ett tag hade jag en fundering på att efterfesta tills första tåget går imorgon bitti men sen upptäckte jag att det är en annan tidtabell på söndagar och att första tåget därför inte går förrän vid 10 imorrn. Så då bestämde jag mej för att fixa någonstans att sova.
Och videon är redan programmerad att spela in ESC ikväll. Ställde den till och med så den spelar in ända fram till tjugo i ett ifall det skulle dra över tiden lite grann (det ska egentligen vara slut vid midnatt), nu håller vi tummarna för att det inte blir strömavbrott eller nått så jag missar det ändå. Men som jag nämnde igår blir den svåra biten att lyckas undvika att få reda på resultatet innan jag tittar på det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home