Tuesday, July 28, 2009

Vem ställer om mina klockor?

Nu har visst klockan sprungit iväg igen. Förstår inte hur det går till, jag menar jag gör ju egentligen ingenting som borde få tiden att rinna iväg men på något mystifikt vis gör den det ändå. Det är nästan så man börjar fundera på om det är någon som ställer om mina klockor lite i smyg medan jag typ är på toaletten eller nått.
Hur som helst ska jag gå och lägga mej. Imorgon ska jag raka mej, har inte gjort det på ett par veckor så skägget börjar bli lite i längsta laget. Dessutom har jag en del annat som ska göras imorrn, visserligen inget av vikt men ändå sånt som ska göras liksom. En del av det är i sanningens namn också sånt som egentligen nog borde ha blivit gjort redan men som av olika skäl (läs: lathet) inte blivit gjort. Ibland är jag lite dålig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home