Saturday, August 22, 2009

Blir måndag, och ett extremt tråkigt besked

Det fick bli att jag åker på måndag. Det fuckar upp min planering och upplägg för pluggandet en del men det får gå, jag får helt enkelt ändra planerna lite.

Men när jag gick in på mejlen för att kolla så jag fått bokningsbekräftelsen möttes jag av ett mycket mycket tråkigt besked. Inget som har med resan att göra dock är väl bäst att klargöra.
Jag kan just nu inte riktigt tala om vad det handlar om (och här kan nog några av er ana på ett ungefär vad det handlar om) och jag vet just nu inte heller helt vad beskedet får för konsekvenser, jag måste helt enkelt fundera igenom vilka eventuella alternativ och så vidare som finns.
Men det var ett fruktansvärt tråkigt besked och någon form av konsekvenser kommer det att få.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home