Saturday, August 22, 2009

Kvällen kan man säga

Ikväll har jag ätit vad som antagligen är sommarens sista grillmat. Skulle inte tro at jag kommer grilla något nere i Kalmar under återstoden av sommaren liksom. Men det var gott.

Börjar bli klar med recensionerna också. Har ägnat lite tid under eftermiddagen åt att skriva på dom. Har typ två eller tre kavr nu, varav en kommer bli sommarens största sågning, så det kommer publiceras innan midnatt. Egentligen borde dom vara publicerade redan men det där viruset kom ju emellan. Men bättre sent än aldrig brukar man ju säga.

Nu ska jag nog snart göra som jag brukar (jag har ju en tendens att småfastna i rutiner och liknande) och gå ner och kika om det är något att se på tv. Även om jag är rätt säker på att det inte är det utan man blir sittande och titta på den där hyfsat ointressanta friidrotten.
Men skulle det bli allt för trökigt får jag väl sätta mej och typ läsa eller nått.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home