Sunday, August 23, 2009

Svinmycket att göra typ

Jag har egentligen svinmycket jag skulle behöva göra idag. Packa (inklusive att bestämma vad jag måste ha med mej nu och vad som kan vara kvar här till någon annan gång eftersom jag sannolikt inte får med mej allt), hämta ut tågbiljetten, tvätta håret, och bara för att jag skulle lista allt jag har att göra kommer jag inte på något mer just nu men det är en hel del som ska göras helt enkelt. På ett sätt är det ju som att jag flyttar tillbaka mitt liv till Kalmar efter att ha haft det i Karlskoga under sommaren, lite som när kungar förr i tiden flyttade runt sina hov beroende på årstid. Det blir liksom en del som måste ordnas innan man åker då.
Än har jag dock inte kommit mej för att ta tag i det, inte jättekonstigt kanske med tanke på att jag inte vaknade förrän vid tolv men ändå.
Kanske borde jag stänga av datorn och se om jag kan få i alla fall något gjort så jag slipper stressa som fan ikväll.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home