Wednesday, September 09, 2009

Nu sova, imorgon plugga

Nu ska jag sova. Imorgon ska jag plugga och förhoppnignsvis får jag lite tid till att sitta i solen också, ska tydligen vara rätt soligt och varmt imorrn (dock relativt blåsigt vad jag förstått så vi får hoppas att det inte blåser för mycket). Annars vet jag inte riktigt vad som händer utan det får väl bli lite improvisation helt enkelt.

På tal om ingenting så såg jag förresten att jag har fått in pengar från csn på kontot. Och eftersom jag kommer hinna få pengar en gång till innan det är dags att betala räkningar nästa gång kan jag ju använda dom här lite som jag vill. Tror jag ska köpa ett gäng skivor faktiskt (vilken skräll va?), har inte köpt någon skiva sen i januari så det är liksom dags att införskaffa en bunt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home