Thursday, January 07, 2010

Hemma igen (och lite om trevlig post i postfacket och ännu mindre om pizza)

Nu är jag hemma i Kalmar igen. Lite senare än tänkt då det som alltid när det är snöigt naturligtvis blev förseningar på vägen. Så fick sitta nästan en timme i Mjölby och typ 40 minuter i Alvesta men till sist kom jag fram i alla fall och det är ju huvudsaken.
När jag kom hem och öppnade postfacket (vilket jag i och för sej inte gjorde direkt när jag kom hem utan när jag kom tillbaka från affären eftersom jag hade så mycket att bära på när jag kom he mförsta gången, fast när jag kom hem dumpade jag bara väskorna innanför dörren och gick till affären direkt så jag tycker man kan säga att det var när jag kom hem) låg där ett julkort. Mycket trevligt måste jag säga. En glad överraskning bland alla räkningar och annan tråkig post.

Är lite hungrig men orkar inte laga någon mat så det får bli pizza idag. Ska ringa och beställa alldeles strax tänkte jag.
Men det känns skönt att vara tillbaka. Mycket skönt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home