Thursday, January 07, 2010

Lite uppackningsproblem

Jag är sjukt trött. Inte så jättekonstigt kanske med tanke på att jag rest hela dagen och så, det tar ju en del på krafterna trots att man mestadels sitter ner medan man reser.
Har ägnat delar av kvällen åt att packa upp men stötte på lite problem medan jag gjorde det. Får nämligen inte plats med skivorna där dom ska stå, det är helt enkelt fullt på hyllan. Så nu måste jag klura ut något nytt ställe där jag kan ha skivor. Svårt det där. Och på tal om skivor så passade jag på att räkna hur många skivor jag skaffat och/eller fått sedan jag flyttade hit för ungefär ett år sedan, trodde att det var omkring 15 men det visade sej vara 29 (och då är inte sonicskivorna och liknande medräknat för skivor med sådana fodral står på ett annat ställe). Kanske inte är så konstigt att hyllutrymmet tar slut fort.
Och när vi ändå är inne på ämnena problem och skivor så verkar inte min stereo vilja spela senaste nyårsskivan, mycket märkligt. Och fett trist, för man vill ju kunna lyssna på skivan liksom.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home