Thursday, February 11, 2010

Angående myntens vikt

Som jag nämnde tidigare vägde mina mynt en hel del. Dom vägde så mycket att hon som jobbade på banken var tvungen att be en kollega om hjälp när hon skulle bära in mynten i rummet där dom skulle ligga (för att vara exakt bad hon om hjälp att öppna dörren eftersom hon var tvungen att bära med båda händerna men det låter ju inte lika dramatiskt). Men det var faktiskt så att dom på banken uttryckte förhoppnignar om att jag inte hade behvöt kånka mynten allt för långt, så det var som sagt väldigt tungt.
Var så tungt att jag var tvungen att byta hand typ var tionde meter på vägen till bussen, och någon gång höll jag till och med på att välta när jag bytta hand och sen släppte ner vikten för fort. Det är nog det tyngsta jag burit åtminstone sen jag blev tvungen att bära massa grejer på Hultsfred i somras. Gissar att jag kommer ha träningsvärk i armen imorgon.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home