Friday, May 07, 2010

Efterfrågade kändisspaningar

En kamrat, vi nämner inga namn här, undrade om jag såg några så kallade kändisar under min stockholmsvistelse. Svaret på den frågan är nog nja. Såg ett par som figurerar en del i media men jag vet inte riktgit om jag skulle klassa dom som kändisar. Närmare bestämt Jonna som är en del av relationsrådet i radioprogrammet Christer i P3 och dessutom känner Annika (hon finns bland annat med i tacklistan på åtminstone första HS-skivan), att hon känner Annika är naturligtvis det coolaste. Henne såg jag på centralen strax före tio i torsdags medan jag satt där och väntade på att butikerna i stan skulle börja öppna, hon var snyggare i verkligheten än på bild. Den andra var DN:s vett- och etikettexpert Magdalena Ribbing utanför kulturhuset någon gång på torsdagsförmiddan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home