Friday, December 28, 2012

Vill(e) ju verkligen åka skridskor

Har ju nämnt tidigare att jag tycker det är trist att jag blev sjuk just den här veckan eftersom jag hade tänkt åka skridskor någon dag. Blir lite extra surt med tanke på att det enligt väderrapporterna ska bli massa plusgrader under helgen och början av nästa vecka. Då försvinner ju liksom alla tillgängliga isar (nä, det finns ingen konstfrusen is som är öppen för allmänheten här i stan). Blir lite less på det faktiskt. Brukar ju sällan bli sugen på den typen av aktiviteter (eller åtminstone sällan ta initiativ till dem själv) och när jag väl blir det sätter sjukdom och väder käppar i hjulet.

Nåväl, hoppas hur osm helst att mitt tillfrisknande fortsätter och att jag måt ännu lite bättre imorgon. Vore onekligen skönt att slippa snuvan. Ska nog, på tal om morgondagen, ta en tur till systemet imorrn. Tänker att det kan vara gött att slippa trängas där på lördag.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home