Saturday, January 19, 2013

Almanackor

Tog en promenad ner till centrum idag och köpte en almanacka. Var förvånansvärt svårt att hitta en med det innehåll jag vill ha, men till slut fick jag tag på en som verkar bra. Visade sig dock att almanackor är lite dyrare än jag hade räknat med, men det får väl gå liksom. Dock saknar jag fortfarande en väggalmanacka för 2013. Det verkar helt omöjligt att hitta en som stämmer in på vad jag vill ha. Då vill jag ändå inte ha något speciellt utan jag vill bara ha en lättöversiktlig väggalmanacka med bra rutor för dagarna så man får plats att skriva exempelvis "tvättid", "frisören" eller "kursstart" (ok, det sistnämnda lär jag inte behöva skriva någon mer gång, men ni fattar poängen), hyfsat stora siffror så man snabbt kan se vad det är för datum, och gärna att namnsdagar, helgdagar och diverse annat som brukar finnas med är angivet. Men jag får leta vidare helt enkelt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home