Friday, January 18, 2013

Ingen ovanlighet

Strax ska jag göra något som inte är helt ovanlgit att jag gör på fredagar den här tiden på året. Jag ska göra mat och titta på På Spåret. Hoppas för övrigt på att göra ett bra resultat i På Spåret ikväll. Hittills den här säsongen har jag visserligen tagit helt ok med poäng, men det har blivit väldigt få segrar (vanlgitvis har jag slagit det ena laget och förlorat mot det andra). Kan väl i och för sig hänga ihop med att det är mästarsäsong och att lagen som är med rimligtvis är lite bättre än under en vanlig säsong, men det hindrar ju inte att man helst vill slå båda lagen.

För övrigt har det av coh till snöat så där fantastiskt som snöfall är när snöfall är bäst. Ganska stillsamt, stora flingor och nästan ingen vind.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home