Tuesday, January 15, 2013

Internet krånglar, så ni får veta mer imorgon

Internet har tydligen bestämt sig för att jävlas och har inte fungerat alls under kvällen. Eftersom jag inte orkar skriva särskilt långt på telefonen återkommer jag med hur intervjun gick och hur denna dag varit imorgon (håll tummarna för att internet fungerar då!). Kan väl dock säga att intervjun kändes som att den gick ok, varken mer eller mindre.

Men hur som helst. Eftersom jag klev upp 04:15 imorse, varit på resande fot stora delar av dagen (gick hemfrån vid 06:15, kom hem vid 21:40) och dessutom lyckades klämma in en jobbintervju någonstans mitt i allt tycker jag att jag allt gjort mig förtjänt av en sovmorgon imorrn. Så på återseende imorgon, då ska ni få veta allt som är värt att veta om denna dag.

PS. Känner mig trots allt inte jättetrött, misstänker dock att det är en falsk känsla och att jag lär somna ganska direkt när jag lägger mig

0 Comments:

Post a Comment

<< Home