Sunday, January 13, 2013

Säsongsavslutningen närmar sig

Finns egentligen inte så mycket spännande att berätta om den här dagen. Har fortfarande träningsvärk i vaderna sedan fredagkvällens äventyr. Oklart dock om det beror på hoppandet på dansgolvet eller pulsandet på hemvägen. Det förra låter onekligen sexigare, men det senare lite troligare.

Idag kom jag för övrigt ihåg att ställa fram mitt sista julpynt. Mina två ljushållare som jag brukar ha på spisfläkten. Kan kanske tyckas lite onödigt att ställa fram dem idag med tanke på att de ska plockas ner tämligen omgående, men äsch, det är ju inte på riktigt om de inte stått framme liksom. Tycker dock fortfarande att det är lite trist att jag missade att plocka fram dem före jul. Men nåväl, på tal om att det är Knut idag så ska jag dricka säsongens sista julmust under kvällen. Har en flaska bourbonfatslagrad must kvar, den kommer jag dricka framför tv:n inom en inte alltför avlägsen framtid (den sista 33cl glasflaska drack jag till maten förut). Sen är säsongen slut och jag får vänta ända till 1/12 innan jag dricker julmust igen. Lång väntan, men väl värd sådan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home