Thursday, January 10, 2013

Hej alla affärer, ssongen är faktiskt inte slut

Tog en tur till giraffen idag för att se om det gick att få tag på must på glasflaska (köper jag bara en till räcker det nämligen till en om dagen fram till säsongsavslutningen på söndag), men det fanns varken på coop eller maxi. Smått skandalöst om jag får säga det själv. Mustsäsongen pågår ju trots allt fram till tjugondedag Knut, vilket som bekant är först på söndag. Får väl kanske gå till ica i Berga centrum imorrn och se om det finns där.

På tal om något helt annat så har det under framförallt senare halvan av dagen och under kvällen snöat lite mer. Just nu snöar det på ganska bra, och stundtals har snöfallet rentav varit kraftigt. Det tycker jag, vilket ni borde veta vid det här laget, är härligt eftersom jag gillar när det är snö (och kallt) på vintern. Enligt de väderrapoorter jag hört verkar det dessutom som att minustemperaturerna kommer hålla i sig åtminstone några dagar framåt. Det låter alldeles utmärkt i mina öron.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home