Friday, January 11, 2013

Snart middag+pop

Börjar med en väderuppdatering.
Det har fortsatt snöa med respektabel kraft och det är nu riktigt snöigt ute. Tycker det är gött.

Om sisådär en halvtimme ska jag dra mig iväg ner mot stan. Vi ska ses vid sju, halv åtta-tiden och det går en buss som är framme vid sju så jag tänkte ta den. Vanligtvis brukar jag promenera ner till stan, men eftersom det fortfarande snöar (och blåser) en hel del blir det nog bussen idag. Har egentligen inget emot att gå i snöväder men i och med att jag ska ut och äta och sen gå på Popidyll känner jag inte riktigt för att bli dyblöt i håret och så.
Men det ska hur som helst bli himla kul med både middagen och Popidyll. Lär, vilket jag väl nämnde tidigare, bli en bra kväll.

Just nu dricker jag lyxmust och lyssnar på nyårsskivan. Inte helt fel det heller.

Nåväl, om inte förr så återkommer jag imorgon.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home