Tuesday, January 08, 2013

Inte så utmärkande

Den här dagen har egentligen inte varit särskilt utmärkande. Dock måste det erkännas att det på olika sätt märkts att det varit den så att säga första riktiga arbetsdagen efter helgerna. Har varit rätt mycket mer aktivitet på olika ställen på internet än det varit sedan före jul. I förmiddags när jag gick in och kollade lite jobb hade det exempelvis lagts ut betydligt många fler nya annonser idag än vad det gjort någon dag på sistone.

Blev för vörigt även färdig med omslaget till nyårsskivan idag. Eftersom jag bara gjort ett fysiskt ex åt mig själv den här gången istället för att som vanligt fixa ett ex och ta med till nyårsfesten (mest för att jag inte riktigt hann fixa omslag och sånt i tid i år, och lite för att jag var förkyld och inte orkade göra det) har jag liksom inte känt någon brådska med omslaget. Men nu är det färdigt. Det blev himla bra faktiskt. Är särskilt nöjd med baksidan i år, den tycker jag att jag fick till bra.

Nu ska jag strax gå och lägga mig. Måste bara ta mig uppför trappan först. Sitter i vardagsrummet idag nämligen. Detta eftersom min syster tittade på tv:n i "mitt" rum (aka rummet jag sover i under min vistelse här i stan), då var dte enklare att bära ner datorn än att försöka övertala henne att flytta ner. Och jag har inget emot att sitta här, så länge mor och far gått och lagt sig så man slipper ha massa folk omkring sig utan kan surfa ostört är det faktiskt rätt skönt att sitta i soffan. Vill minnas att jag även gjorde det vid OS-invigningen i somras då jag satt här och tittade på den och surfade samtidigt. Och skrev en och annan mer eller mindre välformulerad tweet om invigningen är klart.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home