Wednesday, January 23, 2013

Tiden går, men vissa saker gör fortfarande ont

Imorgon har det redan blivit onsdag igen. Har sagt det förut men säger det igen, herrejösses vad tiden går. Blir för övrigt oerhört spännande att se vad morgondagen väljer att bjuda på, för jag har nämligen ingen aning om vad som ska hända.

På tal om något helt annat slog det mig precis att jag fortfarande är lite bitter över att jag aldrig hade möjlighet att se Annika när hon turnerade på senaste Säkert!-skivan. Insåg det när jag råkade snubbla över en gammal artislista på en festival jag aldrig var på och kände ett stråk av smärta när jag såg Säkert! bland namnen.
Är, när vi ändå är inne på ämnet, även bitter över att jag missade Pulp på Way Out West häromåret pga att jag inte fick tag på biljett. Är sällan jag varit så peppad inför en konsert som då, och så tar biljetterna slut typ dagen innan jag skulle köpa. Det gör fortfarande ont att tänka på.

Och hej vad jag bytte ämne där helt plötsligt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home