Sunday, April 21, 2013

Störningar

Har ägnat stora delar av kvällen åt att vara sur på Tele2. Har ju dem som tv-leverantör och det har strulat något fruktansvärt under kvällen. Först missade jag Sportspegeln på grund av att det blev störnignar och mer eller mindre la av, sen missade jag Mästarnas Mästare av samma anledning, sen hade det kommit igång så jag kunde börja titta på Inför esc, men efter typ fem minuter (när första låten skulle visas) la det av igen. Då tröttnade jag totalt, slog på datorn och playtittade på MM istället.

Dagens strul var dokc inte första gången det krånglat. Senaste veckorna har det varit väldigt mycket störningar och dylikt mög. Det är alltså nästan så jag funderar på att ringa och kräva att få ett nedsatt belopp på nästa faktura, för jag vill ju inte hålla på att betala fullpris för något som inte fungerar som det ska. Händer det någon gång emellanåt är det ok, det är sånt som händer liksom. Men när det är någon form av störning (av varierande grad) så gott som varje dag så tröttnar man rätt fett.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home