Saturday, May 04, 2013

Inte

Nä, det blev ingen uteplats idag. Mestadels på grund av att det blåste en aning för mycket, men i någon mån också av de skäl jag resonerade kring i förmiddags. Istället har jag ägnat dagen åt att ta det lugnt inomhus. Slözappat lite, läst tidningen, nickat till efter maten. Ungefär sånt som man brukar göra om man just inte har något särskilt för sig.

När jag gick och handalde upptäckte jag för övrigt att det var en dålig idé att anväda skorna jag använde om strumpan man bär råkar ha hål på hälen. Hälen var helt enkelt något sårig när jag kom hem. Så i fortsättningen är det hela strumpor som gäller när jag använder det paret skor. Eller så kan jag bara sluta använda trasiga strumpor överhuvudtaget, men orka byta när man upptäcker att de är trasiga först när man tar dem på sig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home