Wednesday, May 01, 2013

Uteplatsdag

Har suttit på utplatsen under dagen. Överlag gött, men stundtals blåste det till som fan. När det blåste blve jag lite sur. Men jag härdade ut så att säga, och när vinden la sig var det avrmt och gött igen. Däremot är det inte särskilt varmt och gött här inne just nu. Blir ju lätt så när dörrn har stått på glänt hela dagen.

När jag satt därute ringde morsan och farsan. De har kommit på att de ska komma hit och hälsa på om ett par veckor, så de undrade om de fick det. Det kunde de väl få sa jag, för jag hade inget planerat den helgen i alla fall. Sen kom jag på lite senare att den helg de pratade om är ESC-helgen. Det passar ju egentligen inte jättebra. Men det får lösa sig på något sätt.

Strax ska jag göra mat. Får se lite vad det blir, men tvivlar inte på att jag ska få ihop nåt göttigt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home