Tuesday, May 07, 2013

Måndagen är över

Börjar kanske bli dags att avsluta denna måndag snart. Ska nog kolla på Seinfeld (det har blivit något av en vana senaste veckorna att avsluta dagarna så) och sen gå och lägga mig. För morgondagen har jag inga konkreta planer, men stämmer det som det sagts att det ska bli finväder imorrn så kommer det med stor sannolikhet bli en uteplats dag. Sen såg jag nu, på tal om väder, att det pratas om risk för åska onsdag-torsdag. Det skulle jag ju gärna slippa alltså (det där var en underdrift, jag vill definitivt inte ha någon åska). Så just det pratet får vi verkligen hoppas att det inte stämmer.

För övrigt tycker jag det är väldigt roligt att en spelare i Slovakiens vm-lag heter Kukumberg. Det är jag och landets tioåringar som tycker det.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home