Monday, May 06, 2013

Trött hela dagen

Ska gå och lägga mig nu tänkte jag. Har varit svintrött av och till hela dagen så det ska bli skönt att sova. Att jag varit trött är dock ingen överraskning med tanke på att jag sov rätt dåligt natten till idag. Blev väckt av något när jag precis hade somnat, och så vaknade jag av nåt rätt tidigt imorse också och hade lite halvproblem att somna om. Sådär som det kan bli ibland alltså. Med tanke på tröttheten hade jag tänkt försöka komma i säng åtmisntone före två inatt, men det gick ju åt helvete när det där jävla hjärter envisades med att gå dåligt. Då blev jag sur och vägrade sluta innan jag hade vunnit (ja, jag tappade humöret rätt rejält, skyller på en kombination av trötthet och att hata att förlora). Så klockan hann dra iväg lite. Men bara jag frå tänderna borstade nu är det rakt ner i sängen som gäller.

För morgondagen ahr jag inga specifika planer. Men är vädret fint fortsätter nog uteplatshänget. Annars blir det något annat. Är inte särskilt oroad över att bli sysslolös.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home