Wednesday, September 18, 2013

Nyklippt

Var hos frisören idag. Det gick bra. Egentligen är det inte särskilt längesen jag klippte mig sist, men i och med att jag ska flytta härifrån ganska snart tyckte jag det var lika bra att klippa sig. Man vet ju liksom inte vart man hamnar och vad man kan hitta för frisörer där och så vidare. Så det här var antagligen sista gången jag var på den här salongen. Känns lite tråkigt, för jag tycker det har varit bra där. Tror det blir svårt att hitta något ställe jag kommer trivas lika bra med. Särskilt med tanke på att jag lagt mig till med vanan att få både håret och skägget fixat på salong. Det är ju liksom inte alla frisörer som erbjuder båda delarna.
Är hur som helst nöjd med resultatet av dagens klippning.

Nåväl. Resten av dagen har jag inte gjort något särskilt direkt. När jag gick från frisören tog jag vägen förbi urmakarn och hämtade ut klockan jag lämnade in för batteribyte igår. Nu går den som den ska igen. Det är typ det som är värt att nämna.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home