Sunday, September 15, 2013

Tvättade och röstade

Gick alldeles utmärkt både att tvätta och att rösta idag. Tvätten finns inte så mycket att säga om. Inte röstandet heller egentligen. Men det var kul att gå och rösta. Och man fick godis! Just i min vallokal verkade det för övrigt som att det var många som tog vara på möjligheten att gå och rösta (eller så verkade det bara så eftersom jag var där strax efter att de öppnat efter eftermiddagspausen), det var betydligt längre kö än jag hade väntat mig, kul ändå. Sjukt trist dock att jävla skit-SD ser ut att gå framåt enligt de resultat som blivit offentliga. Det är ett hemskt resultat.
Mer positivt då att de vänsterorienterade frupperingarna ser ut att gå framåt ltie jämfört med förra kyrkovalet, medan de borgerligt anknutna överlag tappar. Alltid något.

Annars har jag inte så värst mycket att tillägga om den här dagen faktiskt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home