Saturday, November 23, 2013

Bökigt

Att windows plockade bort den webbläsare jag använt från aktivitetsfältet/skrivbordet i samband med att val av webbläsare installerades är sjukt irriterande. Jag vill inte komma åt explorer som någon jävla app från startskärmen (appen är bara ful och fruktansvärt användarovänlig), jag vill ha det (eller de webbläsare jag bestämmer mig för att använda) lätt åtkomligt på skrivbordet och/eller i aktivitetsfältet. Nu fick jag gå in på "dator" och leta fram explorer (kör på det tills jag bestämt mig för vilken jag vill använda) där i listan över program för att slippa köra det som app. Sjukt jävla bökigt. Ogillar Windows 8 starkt.

Dagen i övrigt har för övrigt varit en skönt lugn lördag. Igår hade farsan med sig resten av en tårta de fått på jobbet (de hade inte hunnit äta upp den ,och att den skulle stå och bli gammal över helgen var ju onödigt). Den har jag ätit lite av idag. Den är god, men väldigt kompakt och mäktig. Så man kan inte äta några särskilt stora bitar.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home