Saturday, November 16, 2013

Klantigt, pinsamt och irriterande

På grund av slarvigt scrollande på telefonen råkade jag antagligen avfölja någon på twitter av misstag förut idag. Sjukt pinsamt naturligtvis. Allra mest irriterande är dock att jag inte alls kan komma på vem sjutton det kan vara. Hata när sånt händer. Nu verkar det inte vara någon jag känner (skönt nog, det hade ju lätt kunnat missförstås) eller någon som har förekommit särskilt frekvent i flödet (de som förekommer frekvent vet man ju att man följer), men ändå. Väldigt störigt. För övrigt kan jag tycka att det när man tryckt på avfölj gott kunde komma upp en "är du säker?"-ruta, just för at förebygga den typen av misstag. Särskilt i appen där det är lätt hänt att råka komma åt fel knapp.

För övrigt verkar det som att jag av samma skäl (slarvigt scrollande alltså) råkar ha börja följt någon jag inte alls hade tänkt börja följa. Men det kan ju visa sig att det är en festlig typ, så hen får hänga kvar så länge tills vi vet vad hen går för.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home