Wednesday, November 06, 2013

Funderar på färg

I lägenheten jag sannolikt kommer flytta in i i början av december är det turkosa skåpluckor i köket. Jag har inte sett det själv, men enligt morsan ska det vara fruktansvärt fult. Därför ska skåpluckorna med all sannolikhet målas om. Kan dock inte riktigt bestämma mig för i vilken färg. Det enklaste är väl kanske att måla dem vita, men jag tycker vitt känns lite för vanligt och tråkigt. Det finns redan så många vita köksluckor i världen, så det vore kul med något annat. Är ju dock svårt att bestämma innan jag sett lägenheten, det är ju bra om skåpluckorna inte skär sig alldeles för mycket emot övriga färger liksom. Men fundera lite på olika alternativ kan man ju alltid göra.

Annars då? En rätt vanlig onsdag. Men jag har av oklar anledning känt mig på påfallande gott humör stora delar av dagen. Alltid trevligt att känna sig på gott humör.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home