Tuesday, December 31, 2013

Den årliga statistiken

Som alltid avslutar vi året med lite statistik. Under 2013 har det, inklusive det här, skrivits 618 inlägg, och det totalat antalet inlägg är nu 12049. 618 inlägg är 902 inlägg färre än förra året. En högst medveten minskning då jag sett till att dra ner på de poänglösa inläggen av typen "nu har jag vaknat, får se vad som händer idag" eller "nu ska jag sova". 618 inlägg per dag ger ett snitt på 1,693 inlägg per dag, vilket naturligtvis också det är betydligt lägre än 2012 års siffra (4,15 inlägg per dag).

Återstår att se vad som händer med siffrorna under 2014.

I år är det jag som står för nyårsfestligheterna, och har med anledning av det en hel del att göra under dagen (därav att det här inlägget kommer lite tidigare än vanligt). En sammanfattning av 2013 samt förhoppningar inför 2014 återkommer jag därför med först efter nyår.
Men jag tror det kommer bli kul ikväll. Tanken är att jag ska laga lite mat, så det bir ju spännande om mina kamrataer uppskattar mina kulinariska färdigheter. Men det jag tänkt laga har jag gjort förut och vet att det brukar bli gott, så förhoppningsvis blir det så idag också. Mest spännande är kanske annars att se hur det går att laga mat i köket i min lägenhet. Har liksom inte kollat så att spisen funkar, så om det vill sig illa kan det bli så man får planera om lite grann. Innan matlagningen måste jag dock handla, och så ska jag fixa i ordning i lägenheten, och tvätta håret och greja lite. Så det blir nog fullt upp.

Gott nytt år på er!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home