Wednesday, January 01, 2014

Kul igår

Blev en kul och trevlig kväll igår. Vi var inte särskilt många, men vi som var här hade ett himla trevlig nyårsfirande.

Idag är jag lite trött, men inte alls bakfull. Tycker det är skönt att inte vara bakis. Att vara bakis är hemskt.

För övrigt är det alltid lika spännande att logga in på twitter på nyårsdagen och se vad man faktiskt skrev i alla de där tweetsen man skrev klockan tre. Jag minns förvisso vad jag skrev, men av någon konstig anledning tycker jag det är mycket mindre smart och fyndigt nu än vad jag tyckte när jag skrev det. Exempelvis skrev jag till Kirsten Dunst att om hon vill ha mig kan hon få mig så lätt. På svenska. När jag skrev det kändes det dock som en lysande idé.

Har städat lite här nu, och nu återstår bara disken. Jag fasar inför disken, för det är mycket disk och det här köket är så jäkla värdelöst att diska i. Så jag funderar på att göra så att jag diskar det som måste handdiskas, och sen tar jag med det som går att diska i maskin och det som är stort och bökigt till morsan och farsan och diskar där. Tror det bli smidigast så.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home